Aku ni memory card ke ?

Memory card letaknya dalam handphone , pendrive , n gadget lain . Dalam otak kita pon ada memory card . Berpuluh-2 gig lagi . Oyeh-2 :D . #Bersyukur dengan nikmat yang Allah dah kurniakan sejenak

Mungkin ada yang tak perasan , aku ni pendengar yang baik . Walaupon mulot banyak merepek-2 . tapi still , aku rasa aku pendengar yg baik . 

Memandangkan memang banyak dalam dunia orang-2 yg bermasalah . Terpakso lah den turun tangan jadi penasihat yg macam bagoss .

Macam-2 hal , macam-2 problem , macam-2 perkara . Daripada hujung sampai pangkal , semuanya aku tau . Sampai naik segan dah aku dengar .
 
Kategori yg paling tak boleh blahh , JIWANGness JIWANGness . JIWA kacau , JIWA rindu , JIWA godikk . Nak-2 dah jadi Ustazah tak bertauliah ni . Hal-2 budak-2 kawad pon den kena handle . Takdelah semua sangat , tapi ada lah dua tiga ekorr yang mengendeng-2 kat den nak komplen la , suggest la . Hoiii , macam-2 , ada pulak tu someone #dirahsiakan , nak komplen-2 adek den . Eiii . Tolong lahhh , penuh neuron den . 

Mana lagi dengan subjek-2 SPM . Ni nak join competition lagi ni . Haihaihaihai . . . Bilo den nak stop ni ? 
- Tapi cikgu tusyen ktorang lagi galakkan kitorang join semua ni  -


p/s : Aritu , ada join merentas desa , dapat number 9 , tp dia just nak sampai number 8 , Sabo je lahh , Aku bukan atheletes . 

Comments

Popular posts from this blog

Idc at all.. Im in lost..

DNF haha

Hidup dalam kotak 1.0