Penantian itu Seksa , Lepak itu Seksi
1 Januari 2012 - hari AHAD malam ISNIN
Time ni kamiorang <maksu , awin , faiz jr , ak> gi trening . Macam biase r , tompang paiz sebab rotex moto maksu den da tamat , den pulak dalam tempoh berkurung tak leh pakai moto sebab da tergagal time test P aritu . Ayah dengan kereknya cakap , 'Budak tak lulus tak payah naik moto dulu :D
'#ceh , kuangasamboi betollah
Nak dipanjangkan ceritera ni , aritu , cek mail <bukan ayah aku> kemain garang lagi . Elok jeee kitorang kena marah #trening mainmain memang laaa
Dah buat trening untok demo sebagai , pukol 12 stengah malam kitorang pon nak start baliklah .
Punyalah banyak kali paiz try setat kete dia , takdapatdapat . Diorang cakap masalah batteri . So , maksu , awin tolaklah kete tu , Ke hulu kehilir tolak kete tuu . Aku tengok pon kesian , nak tolong maleh , jadi tugas aku sbgai penumpang terhormat just pegang poster :D Rajin punya pasal
Cik mail sampai da minx tolong sedara dia , amik jumper , tp terus langsung jahanam kete dia #bak kata maksu , sebab diorang tesalah buat amende entah
Memang bosan gila nak mati sebab dua jam pertama aku n maksu lepaklepak kat tepi longkang sambil tengok sk penajis yang tengah renovate . Nyanyinyanyi laguu sebagai . Dengan frustnyaq kitorang jalan jalan kat jalan penajis yg sepi nak mati tuu #dah jam 1 pagi kott

Last2 buat decision naktido je mah ck maill . Lepak2 , mula lahh , adegan ngantokngantok , nguapnguap, perh , maksu call makcik pastu makcik call paktih , soh jempot . Cakap jee , tapi dekat pukol 3 pagi baru sampai . Perhh , ngntok tahap tak ingat . Dalah dok lepak2 kat tangga . Angin malam sejuk2 . SYAHDUUU !
p/s : Tak tau apa connection dengan tajuk lepak itu SEKSI . kuang3
Comments
Post a Comment