Dengki lah tu . : P
Baru baru ni kan ,. Prs skolah kitorang ada buat apetu . Blueberry Muffin day request kot nama benda tu . Senang nak cakap camni laa . Kau bayar 2 rm kat PRS , Pastu kau tulis kau punya message untuk orang yang kau nak hantar benda blueberry tu , nnti PRS akan bagi kat orang yang kau nak bagi muffin tu laa . Faham kan konsepnya ?
Hah . Ni baru nak start citer . Nak tau tak . Dalam banyak banyak orang yang membeli benda alah tu . Ada jugak umat manusia yang dengki dengan aku ni . Sampaikan tak boleh nak tengok aku senang . Grrr . ..
And . . . Aku memang dah biasa dahh . Maklumlahh . Orang banyak musuh memang macam ni . Hahaha . Ada je yang nak cari pasal . Entah apa yang deorang expect aku nak buat entah . Heyy . Pleaselahh . Kau ingat aku takde benda lain ke nak pk . Elok lagi aku hadap FIZIK yang pening tu .
Orang yang kenal aku konfirm tak percaya dengan benda ni . Maklomlahh . Aku ni kedekutt . Nak guna rm2 tu semata mata nak bagi hadiah kat orang yang aku tak kenal buat apa kan ? Menghabiskan borehh jee . Dalah aku ni haji bakhil kedekut yang amat amat amat .
Harap harap kau dapat laa rahmat biar kasi terang sikit jiwa tu . Asyik nak mendajal orang je .
Hah . Ni baru nak start citer . Nak tau tak . Dalam banyak banyak orang yang membeli benda alah tu . Ada jugak umat manusia yang dengki dengan aku ni . Sampaikan tak boleh nak tengok aku senang . Grrr . ..
From : Nahayu 5 UTGrrr . Sumpah tak boleh nak blahh . Aku yang dengar budak budak ni cerita pun terdiam . Tapi kejap je la . Bukan apepon . Ni cuma masalah budak mentally retarded ye . Takkan nak react tunjuk muka tak boleh blahh @ overshock ! Melampau laa kan .
To : POKAU . <aku tak kenal sapa umat manusia ni>
Message : Hai , boleh kenal tak ?
And . . . Aku memang dah biasa dahh . Maklumlahh . Orang banyak musuh memang macam ni . Hahaha . Ada je yang nak cari pasal . Entah apa yang deorang expect aku nak buat entah . Heyy . Pleaselahh . Kau ingat aku takde benda lain ke nak pk . Elok lagi aku hadap FIZIK yang pening tu .
Orang yang kenal aku konfirm tak percaya dengan benda ni . Maklomlahh . Aku ni kedekutt . Nak guna rm2 tu semata mata nak bagi hadiah kat orang yang aku tak kenal buat apa kan ? Menghabiskan borehh jee . Dalah aku ni haji bakhil kedekut yang amat amat amat .
Harap harap kau dapat laa rahmat biar kasi terang sikit jiwa tu . Asyik nak mendajal orang je .

Comments
Post a Comment