Tahniah dan Terima kasih
Kepada uressian , macam pernah dengar ayat tu kan ? Tu lahh ayat yang pengetua selalu cakap kalau ada student yang menang something ke . Tapi ni takde kena mengena langsung . Hehehehhe . Curi sikit ayat tu . Tu je .
Terima kasih
ibu - sebab dah cut broadband . Huhuhuhuh . . .. . ..
Kalau dulu harihari hadap fb laaa . Tenet laaa . Skarang dah tukar hobi .
Boleh laa kita fokus skit nak study . Tau niat ibu tu oke . Along pun tak kesah . Untuk kebaikan diri sendiri kan ? hAHAha . Sekarang ni hadap buku slalu laaa
#mulamula tu ada sikittt pelik . Tapi lamalama oke laaa . : )
Sekarang ni ingat dah tanak join apa apa pertandingan lagi dahh . Nak pencenkan semua . Menjelang hari2 nak SPM ni , gulp , nak STOP kan semuanyaa . Kadangkadang gian jugak tengok budak2 ni kawad , tapi , Kuatkan hatii . Harap boleh bertahan lama laaaa~~
#dalam banyak2 benda yang aku join ada satu competition ni . Sakit hati gila dohh . Sebab sorang , Semua kena . Isy . Macam nak kick je *** dia tu . -___-
yang taniah tu lain kali laaa aku cakap . Benda belum jadi pun koddd . Hehehhee . : )
Terima kasih
ibu - sebab dah cut broadband . Huhuhuhuh . . .. . ..
Kalau dulu harihari hadap fb laaa . Tenet laaa . Skarang dah tukar hobi .
Boleh laa kita fokus skit nak study . Tau niat ibu tu oke . Along pun tak kesah . Untuk kebaikan diri sendiri kan ? hAHAha . Sekarang ni hadap buku slalu laaa
#mulamula tu ada sikittt pelik . Tapi lamalama oke laaa . : )
Sekarang ni ingat dah tanak join apa apa pertandingan lagi dahh . Nak pencenkan semua . Menjelang hari2 nak SPM ni , gulp , nak STOP kan semuanyaa . Kadangkadang gian jugak tengok budak2 ni kawad , tapi , Kuatkan hatii . Harap boleh bertahan lama laaaa~~
#dalam banyak2 benda yang aku join ada satu competition ni . Sakit hati gila dohh . Sebab sorang , Semua kena . Isy . Macam nak kick je *** dia tu . -___-
yang taniah tu lain kali laaa aku cakap . Benda belum jadi pun koddd . Hehehhee . : )
Comments
Post a Comment