Harapan , Mampu ke aku ?

SLIP KEPUTUSAN - PEPERIKSAAN PERTENGAHAN TAHUN - 2012 |
| Nama | : | NAHAYU BT ISMAIL | Tingkatan | : | T5 UTARID |
| No. KP | : | 950831055336 | Jantina | : | PEREMPUAN |
| Bil | Mata Pelajaran | Markah | Gred |
| 1. | BAHASA INGGERIS 68 | ||
| 2. | BIOLOGI 66 | ||
| 3. | BAHASA MELAYU 84 | ||
| 4. | FIZIK 66 | ||
| 5. | KIMIA 87 | ||
| 6. | MATEMATIK 81 | ||
| 7. | MATEMATIK TAMBAHAN 58 | ||
| 8. | PENDIDIKAN ISLAM 86 | ||
| 9. | PENDIDIKAN JASMANI & KESIHATAN 93 | ||
| 10. | SEJARAH 72 | ||
| 11. | SIVIK DAN KEWARGANEGARAAN 89 | ||
| Bilangan Mata Pelajaran Daftar | : | 9 | Jumlah Markah | : | 668 |
| Kedudukan Dalam Kelas | : | 3 / 32 | |||
| Kedudukan Dalam Tingkatan | : | 3 / 253 | Peratus | : | 74.22 |
| Kehadiran | : | / Hari | Gred Purata Pelajar | : | 2.78 |
| Pencapaian Gred Keseluruhan | : | 4[A] 1[B+] 3[B] 1[C] | Keputusan | : | LULUS |
| Nama Guru Kelas | : | NABISAH BINTI T.K ABDKADIR |
| : | #gambar di atas dicuri selepas bersusah payah donload tapi tak boleh nak muncul pulak cuba tengok , cuba tengok . Wahhh . Aku kekembangan ni . ^^ Tapi mak den cakap aku boleh buat lagi baik . Yelah kan , ade ke patut , masa 3 minggu exam tu laa baru aku sibok2 nak baca novell sampai pagi laa , sibuk dengan hal Hari G laaa , sibuk jalan jalan laaaa , dll . Yang pastinya , alasan aku "Nak release tension dah kena reject awal awal . " Aduh . . . Huhuhuh . #haritukan , masa pidato tu kan , ada orang nampak aku masuk tv , wuhuhuhuh . Dengan gaya ala ala Karam Sing Walia . hebat tak ? kehkehkeh Bila fikir2 balik , mampu ke aku nak dapat straight A's macam masa PMR , N UPSR dulu ? Errrr |
Comments
Post a Comment