Harapan , Mampu ke aku ?

SMK UNDANG REMBAU

SLIP KEPUTUSAN - PEPERIKSAAN PERTENGAHAN TAHUN - 2012


 Nama: NAHAYU BT ISMAIL Tingkatan: T5 UTARID
 No. KP: 950831055336 Jantina: PEREMPUAN



   BilMata Pelajaran
Markah
Gred

   1.BAHASA INGGERIS 68



B
   2.BIOLOGI  66 



B
   3.BAHASA MELAYU   84




A
   4.FIZIK    66




B
   5.KIMIA    87




A
   6.MATEMATIK    81 




A
   7.MATEMATIK TAMBAHAN   58




C
   8.PENDIDIKAN ISLAM   86




A
   9.PENDIDIKAN JASMANI & KESIHATAN   93




A+
   10.SEJARAH   72 




B+
   11.SIVIK DAN KEWARGANEGARAAN    89




A

 Bilangan Mata Pelajaran Daftar:9Jumlah Markah:668
 Kedudukan Dalam Kelas:3 / 32
 Kedudukan Dalam Tingkatan:3 / 253Peratus:74.22
 Kehadiran:/ HariGred Purata Pelajar:2.78
 Pencapaian Gred Keseluruhan:4[A] 1[B+] 3[B] 1[C]Keputusan:LULUS



Nama Guru Kelas: NABISAH BINTI T.K ABDKADIR

:




#gambar di atas dicuri selepas bersusah payah
donload tapi tak boleh nak muncul pulak

cuba tengok , cuba tengok . Wahhh .
 Aku kekembangan ni . ^^

Tapi mak den cakap aku boleh buat lagi baik .

Yelah kan , ade ke patut ,
masa 3 minggu exam tu laa baru aku
sibok2 nak baca novell sampai pagi
laa , sibuk dengan hal Hari G laaa ,
sibuk jalan jalan laaaa , dll .

Yang pastinya , alasan aku
 "Nak release tension dah kena reject awal awal . "
 Aduh . . .


Huhuhuh .




#haritukan , masa pidato tu kan ,
ada orang nampak aku masuk tv ,
wuhuhuhuh . Dengan gaya ala ala
Karam Sing Walia . hebat tak ?
 kehkehkeh

Bila fikir2 balik , mampu ke aku nak dapat straight A's
 macam masa PMR , N UPSR dulu ? Errrr

Comments

Popular posts from this blog

Idc at all.. Im in lost..

DNF haha

Hidup dalam kotak 1.0