Yeahh ! Hidup untuk makan !!

17.6.2012

Hari tu , nestle ada buat supermeet , kat Bukit Jalil ,  sekali dengan 100 tahun d sisimu ~

Kerja aku kat situ , melantak , melantak , melantak , sampai naik muak ! (ehh , yeke ? )  Tak tau nak cakap laa , sampai rasa kesian dekat usus aku , mesti penat kan nak digest segala jenis maggi yang aku makan . ? Hesy , tak sedarsedar nak exam lagi tu !

Dahlah semua game aku join mengalami kekalahan , membazir tenaga betul !

Adik aku main , semua dapat hadiah ,

Hmm . Takpee . .

Tengok la . . Supermeet 4 tahun lagi , aku pulun habis ,

Dahlah masa balik sibuk tengok acik bas tu drive , dengan kereknya dia menghonhon semua orang yg buat kesalahan trafik , macam bagus kan ? Erkk ?







#ni jelaaa harta yang aku bawak balik (selain daripada Tshirt biru ) , aku punya 1 je , yang warna pink . Yang lain , duck @ dark yang sedekah kat maksu aku .

Comments

Popular posts from this blog

Idc at all.. Im in lost..

DNF haha

Hidup dalam kotak 1.0