Yeahh ! Hidup untuk makan !!
17.6.2012
Hari tu , nestle ada buat supermeet , kat Bukit Jalil , sekali dengan 100 tahun d sisimu ~
Kerja aku kat situ , melantak , melantak , melantak , sampai naik muak ! (ehh , yeke ? ) Tak tau nak cakap laa , sampai rasa kesian dekat usus aku , mesti penat kan nak digest segala jenis maggi yang aku makan . ? Hesy , tak sedarsedar nak exam lagi tu !
Dahlah semua game aku join mengalami kekalahan , membazir tenaga betul !
Adik aku main , semua dapat hadiah ,
Hmm . Takpee . .
Tengok la . . Supermeet 4 tahun lagi , aku pulun habis ,
Dahlah masa balik sibuk tengok acik bas tu drive , dengan kereknya dia menghonhon semua orang yg buat kesalahan trafik , macam bagus kan ? Erkk ?
#ni jelaaa harta yang aku bawak balik (selain daripada Tshirt biru ) , aku punya 1 je , yang warna pink . Yang lain , duck @ dark yang sedekah kat maksu aku .
Hari tu , nestle ada buat supermeet , kat Bukit Jalil , sekali dengan 100 tahun d sisimu ~
Kerja aku kat situ , melantak , melantak , melantak , sampai naik muak ! (ehh , yeke ? ) Tak tau nak cakap laa , sampai rasa kesian dekat usus aku , mesti penat kan nak digest segala jenis maggi yang aku makan . ? Hesy , tak sedarsedar nak exam lagi tu !
Dahlah semua game aku join mengalami kekalahan , membazir tenaga betul !
Adik aku main , semua dapat hadiah ,
Hmm . Takpee . .
Tengok la . . Supermeet 4 tahun lagi , aku pulun habis ,
Dahlah masa balik sibuk tengok acik bas tu drive , dengan kereknya dia menghonhon semua orang yg buat kesalahan trafik , macam bagus kan ? Erkk ?
#ni jelaaa harta yang aku bawak balik (selain daripada Tshirt biru ) , aku punya 1 je , yang warna pink . Yang lain , duck @ dark yang sedekah kat maksu aku .

Comments
Post a Comment