Brrrrrr . . . Anak AYAH ni memang selalu tak ontime :))))
Hari Sabtu tarikh bila entah , aku ado pegi 2 kenduri , 1 rumah syaz , 1 rumah UM ,
Betapa penatnya aku , bayanglahh , pagi seawal jam 9.45 dah terkejar2 pergi tusyen . Hehehe , adat aku laaa tu , rumah tak sampai setengah kilometer dengan tempat tusyen pun boleh lambat . Haiyakk ! >.<
- Lepastu , dengan segala kuderat yang ado , aku pergi laaaa umah syazz , Jeng jeng jeng . . Azi aniayo aku siot ! Melimpah ruah ke ladang gandum lauk pauk eh , sampai hongeh laaa perut den . Burrrpp !
Dah tu , Konserto Beginning , , , . . , #bukan Konserto Terakhir tauu !
Ngehngehngeh .,, ! Kononkonon nya semua (Aku , Azi , Ima , Nisha , Lieya , Hajar @ mummy Nusyuz ) malumalu nak nyanyi , maklumlahh ado emas dalam tekak .
Tapi lastlast sampai macam tak boleh nak renggang dengan benda alah tu . Akulaaa orang first nyanyi , ermmm , , bukann nyanyi sbonar eh , tapi rosakkan lagi dengan pitching lari bagai .
OMK .
Malu lak aku hah , sampai shaz terpaksa ajak kitorang masuk rumah sebab nak bagi chance kat ewan yang macam nak nyanyi tapi double malumalu . Kuang3
Dahtu , pegi pulak rumah UM , Dia buat kenduri doa selamat , Time ni aku dah sibuk2 tengok jam . Sebab dah jam 5 lebih . Heheheh ,.
Pastu dengan gegabah bagai nak balik cepat ! Ayah dah mengamukk !! #Rugi siott tak tapau ayam KFC dia tu !
Hehehe , , . .. betapa brengsekk nya anak ayah ni kan ? Muakakakak . .
#ceritanya camni , dah janjii nak balik jam tiga , sampaisampai kat rumah jam enam , Haiyakkk Haiyakkkk .
#ade ke patut UM gelak sikit punya bahak bila Ima explain kat dia sebab apa aku gegas gegas ! Grrrr ! -..-
Comments
Post a Comment