No pain , No gain . Ada yang di-Gain kan ke ?
Sedih tengok markah TRIAL den , macam apotah ,. Sobsobsob
Aku target , at least 6A , tapi ni je yang termampu . BM pun B !!
Hisyy3 . Mak aku cakap aku dah hilang fokus nak belajar . Yeke ? Gulp .Tulah , hari hari tengok NARUTO , grrr grrrr ~~
#Jauh sangat dari target aku -..- 2A , 2A , 1B+ , 2B , 2C+
Aku target , at least 6A , tapi ni je yang termampu . BM pun B !!
Hisyy3 . Mak aku cakap aku dah hilang fokus nak belajar . Yeke ? Gulp .Tulah , hari hari tengok NARUTO , grrr grrrr ~~
#Jauh sangat dari target aku -..- 2A , 2A , 1B+ , 2B , 2C+
| 1. | BAHASA INGGERIS | ||||||||||
| 2. | BIOLOGI | ||||||||||
| 3. | BAHASA MELAYU [MA] | ||||||||||
| 4. | FIZIK | ||||||||||
| 5. | KIMIA | ||||||||||
| 6. | MATEMATIK [MA] | ||||||||||
| 7. | MATEMATIK TAMBAHAN | ||||||||||
| 8. | PENDIDIKAN ISLAM [MA] | ||||||||||
| 9. | SEJARAH [MA] |
