#3 UNI LIFE
Assalamualaikum wbt.
Ohaiyo [not really, now is 1409 already]. Guten Tag!
Harini hari ketiga umat Islam berpuasa. Semalam lagi aku dah balik ke ukm ni dah . Hahahaha . Apelah yang aku cari kat sini nak balik awal awal kan? Dah biasa kot balik awal. Lepas tu pishang sorangsorang π―
Dah sem 4 dah . Hhahahah . Cepat betul masa berlalu. Tapi debar tiap tiap sem memang tak boleh nak cakap lah . Nak kena maintain pointer lagi, harapan mak ayah lagi. Haha . Semua menimbun nimbun dalam kepala ni.
Tapi aku ada masalah jugaklah sem ni. Kurang motivasi mungkin. Easily distracted maybe also. Macam biasalah sertai itu ini itu ini, balik bilik pun dah penat. Lepastu lelap tak ingat dunia.
Bila ada masa nak belajar pulak, my phone really distract me-masalah ni tak pernah aku hadapi masa tak guna handphone-with-android. Hahaha .
Yang ni pun sebenarnya tengah distracted jugaklah. Tiba tiba lepas berabadabad baru terfikir nak memuatnaik post ni. Apedah. Padahal sekarang tengah buat latihan statistics-subjek matematik kejuruteraan yang paling boring, ha ha ha
Belakangan ni, aku sangat sangat mudah hilang fokus . Banyak berangan angan . Em , macam aku cakap tadi lah , kurang motivasi kot puncanya.
Dengan subjek yang makin susah gila rasa nak botak kepalaa noxxx ! [nangis sampai tersedusedu]
Bila mengadu dengan orang memanglah aku rasa kalau aku pun orang tu, aku akan annoyed gila. Jadi, tiba tiba rasa nak mengadu sinilah. Hahaha .
I think I like someone very much. HAHAHAHAHA . And this is so uncool. This is really not me. Arghhhh .
Old man = Uncle = Annoying = Gedik = Smart = Cool = Poyo = Bowl = etc etc
Bertuahnya dapat ibu ayah yang peduli sangat dengan diri ni-walaupun hobi mereka memang membebel tanpa henti
Kalau nak bandingkan dengan acap ni-beruntungnya aku
Mama Papa Awin semua sibuk-mungkin.
Alang pulak, another story. Mungkin dah takdir untuk dia ke. Macam mana ke. Sekarang dia dah kerja macam ibu jugak. -Berkorban untuk keluarga.
Aku memang paham niat dia nak berkorban untuk keluarga tu. Tapi bila aku sendiri masih sekolahskolah macamni, kau rasa aku rasa cemana ? Macam tak adil kan. [sad, down face]. Memanglah aku belajar ni ditanggung. But still, everyone deserves to persue their study. Angah pun sepatutnya jugak !
ππ’ππ’
Okaylah . Aku harap aku sihat cepat. Kemonlah nahayu . Gedik siaaa kau ππππππππ―ππ
Aku nak jadi anak yang jugak berbakti kepada ibu ayah. Takkan nak sia siakan pengorbanan adik adik aku kan? >.<(sounds weird af but this is reality). A lot of people sayang me . Never take it for granted nahayu !
Semoga NAHAYU BINTI ISMAIL menjadi seorang jurutera kimia yang berjaya dan dapat berbakti kepada keluarga,masyarakat, agama dan negara. Tschuss !
Assalamualaikum wbt.
Ohaiyo [not really, now is 1409 already]. Guten Tag!
Harini hari ketiga umat Islam berpuasa. Semalam lagi aku dah balik ke ukm ni dah . Hahahaha . Apelah yang aku cari kat sini nak balik awal awal kan? Dah biasa kot balik awal. Lepas tu pishang sorangsorang π―
"Sebenarnya niat di hati nak jugalah belajar keras keras sebab sekarang ni pun memang tengah minggu belajar" . [11 hari lagi oi nak exam, hahah ]
Dah sem 4 dah . Hhahahah . Cepat betul masa berlalu. Tapi debar tiap tiap sem memang tak boleh nak cakap lah . Nak kena maintain pointer lagi, harapan mak ayah lagi. Haha . Semua menimbun nimbun dalam kepala ni.
Tapi aku ada masalah jugaklah sem ni. Kurang motivasi mungkin. Easily distracted maybe also. Macam biasalah sertai itu ini itu ini, balik bilik pun dah penat. Lepastu lelap tak ingat dunia.
Bila ada masa nak belajar pulak, my phone really distract me-masalah ni tak pernah aku hadapi masa tak guna handphone-with-android. Hahaha .
Yang ni pun sebenarnya tengah distracted jugaklah. Tiba tiba lepas berabadabad baru terfikir nak memuatnaik post ni. Apedah. Padahal sekarang tengah buat latihan statistics-subjek matematik kejuruteraan yang paling boring, ha ha ha
Belakangan ni, aku sangat sangat mudah hilang fokus . Banyak berangan angan . Em , macam aku cakap tadi lah , kurang motivasi kot puncanya.
Dengan subjek yang makin susah gila rasa nak botak kepalaa noxxx ! [nangis sampai tersedusedu]
Bila mengadu dengan orang memanglah aku rasa kalau aku pun orang tu, aku akan annoyed gila. Jadi, tiba tiba rasa nak mengadu sinilah. Hahaha .
Taktaulah si mangkuk ni perasan ke tak. Harap harap taklah . ππ Huahuahuahuahua . Nahayu bukan reti benda benda ni . Ngahngahngahngahngah
Haritu mangkuk ni accident, kesian . Dia ni suka bising bising kat orang bagitau aku bawak bahaya la apa lah . Eh .
Dahlah haritu fitri accident jugak . Teruk jugakk . Kaklong sedih je tengok fitri bambam dalam gambo tu . Nak balik hari masatu tak dapat jugak . Hm . Harapharap fitri kuat lah walau tanpa limpa. Cucu dato rahman kena lah strong kan ! π
Seminggu lepastu , acap pulak accident. Huhu . Malam tu pulak aku memang melepak riang ria kat rumah nenek, dengar lah dia story mory , takut papa marah laa . Kesian jugak .
Kesimpulan, risau jugak aku nak bawak moto selalu. Tapi hati kena kental beb.
Bertuahnya dapat ibu ayah yang peduli sangat dengan diri ni-walaupun hobi mereka memang membebel tanpa henti
Kalau nak bandingkan dengan acap ni-beruntungnya aku
Sampai susah nak lelap mata lah malam tu pikiaqq budak acap ni.
Alang pulak, another story. Mungkin dah takdir untuk dia ke. Macam mana ke. Sekarang dia dah kerja macam ibu jugak. -Berkorban untuk keluarga.
Aku memang paham niat dia nak berkorban untuk keluarga tu. Tapi bila aku sendiri masih sekolahskolah macamni, kau rasa aku rasa cemana ? Macam tak adil kan. [sad, down face]. Memanglah aku belajar ni ditanggung. But still, everyone deserves to persue their study. Angah pun sepatutnya jugak !
ππ’ππ’
Hahahahaha . Kan aku dah meroyan banyak ni .
Okaylah . Aku harap aku sihat cepat. Kemonlah nahayu . Gedik siaaa kau ππππππππ―ππ
Aku nak jadi anak yang jugak berbakti kepada ibu ayah. Takkan nak sia siakan pengorbanan adik adik aku kan? >.<
Semoga NAHAYU BINTI ISMAIL menjadi seorang jurutera kimia yang berjaya dan dapat berbakti kepada keluarga,masyarakat, agama dan negara. Tschuss !